Fira

Det blev linsgrytan till middag igår ändå. Skulle steka upp kycklingen så mannen kunde ha med sig det till jobbet idag med det glömdes bort. Så typiskt mig, vi slänger så himla mycket mat emellanåt.

Idag fyller pappa år och han och mamma kommer hit på middag, skaldjursfrossa.
Hade tänkt börja med löjrom på råraka av sötpotatis och sen blir den en gryta med någon fisk, (inte bestämt vilken än men lutar åt lax eller hälleflundra. Får se vad fiskbilen har att erbjuda) musslor och räkor. Till dessert funderar jag på en hallon och chokladmousse. Om jag hinner med annars kanske jag köper nåt istället.

Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Skaldjur, det kan man aldrig få för mycket av :)

2010-02-23 @ 08:31:31
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0